Preview

SibScript

Advanced search

INTEGRATION OF MARKETING FOR DEVELOPMENT OF AN ELECTRIC NETWORK COMPLEX OF REGION

Abstract

Huge interest at the present stage of development of an electronetwork complex of the country and separately taken regions of Russia represents research of possibilities of application and marketing integration at various levels of management of electric networks. Article is devoted the description of the basic components forming model of integration of marketing, definition of points of integration and mechanisms of its realization in regional scale.

About the Author

Ivan Anatolevich Unshchikov
КемSU
Russian Federation


References

1. Постановление Правительства РФ от 17 октября 2009 г. № 823 «О схемах и программах перспективного развития электроэнергетики».

2. Бочкарева, Т. В. Типы муниципальных образований в РФ [Текст] / Т. В. Бочкарева, В. Н. Калуцков // Местное самоуправление и государственная власть: сб. науч. тр. - М.: РОПЦ, 1998. - С. 79.

3. Рост энергопотребления + износ оборудования = катастрофа [Электронный ресурс] / И. Власов. - URL: http://www.tehsovet.ru/article-2010-10-1-1312.

4. Панкрухин, А. П. Зачем, кому и какой нужен маркетинг территорий [Текст] / А. П. Панкрухин // Рекламодатель: теория и практика. - 2002. - № 1.

5. Панкрухин, А. П. Маркетинг города, муниципального образования [Текст] / А. П. Панкрухин // Рекламодатель: теория и практика. - 2002. - № 1.


Review

For citations:


Unshchikov I.A. INTEGRATION OF MARKETING FOR DEVELOPMENT OF AN ELECTRIC NETWORK COMPLEX OF REGION. The Bulletin of Kemerovo State University. 2011;(3):255-262. (In Russ.)

Views: 194


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2949-2122 (Print)
ISSN 2949-2092 (Online)