MARKETING CONTROLLIN IN A COMPANY: ITS ROLE, POSITION AND FUNCTIONS
Abstract
About the Author
N. Yu. MandrikRussian Federation
Nataliya Yu. Mandrik – post-graduate student at the Department of Marketing and Advertising
References
1. Багиев, Г. Л. Маркетинг: учебник / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич. – СПб.: Питер, 2010. – 576 с.
2. Маркетинг и продажи: кто отвечает за результат?. – Режим доступа: http://finam.fm/archiveview/4177/
3. Продажи и маркетинг без противоречий. – Режим доступа: http://www.mdconsulting.ru/articles/html/article23.html
4. Управление бизнесом: от сратегических целей к реальным результатам. – Режим доступа: http://marketing.rbc.ru/research/562949978667186.shtml#contents
Review
For citations:
Mandrik N.Yu. MARKETING CONTROLLIN IN A COMPANY: ITS ROLE, POSITION AND FUNCTIONS. SibScript. 2013;(1):261-264. (In Russ.)