THE ROLE OF PEDAGOGICAL TECHNIQUES IN FORMING BACHELOR’S CULTURAL AND PROFESSIONAL COMPETENCES UNDER THE RELIGIOUS STUDIES PROGRAMME
Abstract
About the Authors
T. I. DobrydinaRussian Federation
Tatiana I. Dobrydina – Candidate of Pedagogics, Head of the Department of Foreign Languages of the Faculty of History and International Relations
G. V. Lezhnina
Russian Federation
Galina V. Lezhnina – Assistant Professor at the Department of Foreign Languages of the Faculty of History and International Relations
M. S. Lymareva
Russian Federation
Marina S. Lymareva – Candidate of Philology, Assistant Professor at the Department of Foreign Languages of the Faculty of History and International Relations
References
1. Писманик, М. Г. Религиоведение: его предмет и структура / М. Г. Писманик // Теоретические и прикладные исследования в религиоведении: сб. статей. – Барнаул, 2009. – Вып. 1 – 2.
2. Федеральный государственный образовательный стандарт высшего профессионального образования по направлению подготовки 31 б – религиоведение. – Режим доступа: http://umo.msu.ru/docs/projects/religion.pdf
3. Яблоков, И. Н. Философия религии. Актуальные проблемы / И. Н. Яблоков. – М.: РАГС, 2007. – 248 с.
Review
For citations:
Dobrydina T.I., Lezhnina G.V., Lymareva M.S. THE ROLE OF PEDAGOGICAL TECHNIQUES IN FORMING BACHELOR’S CULTURAL AND PROFESSIONAL COMPETENCES UNDER THE RELIGIOUS STUDIES PROGRAMME. SibScript. 2013;(1):87-91. (In Russ.)