REBRANDING AS THE BASIS OF A REGIONAL SERVICES NETWORK'S EFFECTIVE FUNCTIONING (THE EXAMPLE OF OOO "ТRANSHIMRESURS")
Abstract
About the Authors
I. Yu. LysenkoRussian Federation
Igor Yu. Lysenko – post-graduate student at Kemerovo State University; CEO of OOO "Transhimresurs"
I. P. Povarich
Russian Federation
Ilya P. Povarich – Doctor of Economics, Head of the Department of Management
A. V. Starikova
Russian Federation
Anna V. Starikova – Candidate of Economics, Assistant Professor at the Department of Marketing
References
1. Ансофф, И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. – СПб.: ПИТЕР, 1999.
2. Лысенко, И. Ю. Маркетинговый проект «Создание сети торгово-сервисных автоцентров «Колесо» в г. Кемерово» / И. Ю. Лысенко, А. С. Комляков // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. – 2000. – № 6.
3. Лысенко, И. Ю. О необходимости ребрендинга на рынке сервисных услуг / И. Ю. Лысенко // Торговля в XXI веке: труды VI Международной научно-практической конференции. – Кемерово: КемИ (филиал) РГТЭУ, 2008.
Review
For citations:
Lysenko I.Yu., Povarich I.P., Starikova A.V. REBRANDING AS THE BASIS OF A REGIONAL SERVICES NETWORK'S EFFECTIVE FUNCTIONING (THE EXAMPLE OF OOO "ТRANSHIMRESURS"). SibScript. 2013;(2-1):291-295. (In Russ.)