Preview

SibScript

Advanced search

CONCEPTUAL APPTOACHES TO PERFORMING PROFESSIONAL SELF DETERMINATION OF STUDENTS

Abstract

The article presents some results of reconsidering Higher school period of training students for teaching in modern conditions.

About the Authors

Natalia Aleksandrovna Bobrova
KemSU
Russian Federation


Svetlana Konstantinovna Sokolova
KemSU
Russian Federation


References

1. Асмолов, А. Г. Культурно-историческая психология и конструирование миров / А. Г. Асмолов. - М.; Воронеж, 1996.

2. Вебер, М. Избранные произведения / М. Вебер. - М., 1990.

3. Ионин, Л. Г. Социология культуры: путь в новое тысячелетие / Л. Г. Ионин. - М., 2000.

4. Климов, Е. А. Психология профессионального самоопределения / Е. А. Климов. - М., 1996.

5. Краевский, В. В. Общие основы педагогики / В. В. Краевский. - М., 2003.


Review

For citations:


Bobrova N.A., Sokolova S.K. CONCEPTUAL APPTOACHES TO PERFORMING PROFESSIONAL SELF DETERMINATION OF STUDENTS. The Bulletin of Kemerovo State University. 2011;(4):84-89. (In Russ.)

Views: 205


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2949-2122 (Print)
ISSN 2949-2092 (Online)