Preview

SibScript

Advanced search

INFOBUSINESS AS THE VIRTUAL FACTOR OF ECONOMIC GROWTH

Abstract

Infobusiness is considered as the special form of small-scale business in given article. Besides infobusiness is presented as a specific part of non-material production in system of relations of economic growth. Lines of a product of infobusiness and its features as activity kind are considered.

About the Author

Aleksandr Ivanovich Scherbakov
Kuzbass Institute of Economics and Low
Russian Federation


References

1. Данилова, Е. В. ВТО: регулирование торговли услугами / Е. В. Данилова.- М.: Академкнига, 2003. - 95 с.

2. Ельмеев, В. Трудовая парадигма политической экономии / В. Ельмеев // Экономист. - 2006. - № 11. - С. 52 - 59.

3. Иноземцев, В. Л. За пределами экономического общества / В. Л. Иноземцев - М.: Наука, 1998. - 640 с.

4. Супрун, В. А. Интеллектуальный капитал: главный фактор конкурентоспособности экономики в XXI веке / В. А. Супрун. - М.: Ком. Книга, 2006. - 192 с.

5. Уилсон, Р. Планирование стратегии Интернет-маркетинга / Ральф Ф. Уилсон - М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. - 264 с.

6. Ших, К. Эра Facebook. Как использовать возможности социальных сетей для развития Вашего бизнеса / Клара Ших; пер. с англ. Михаила Фербера. - М.: Манн, Иванов и Фербер, 2010. - 304 с.


Review

For citations:


Scherbakov A.I. INFOBUSINESS AS THE VIRTUAL FACTOR OF ECONOMIC GROWTH. The Bulletin of Kemerovo State University. 2011;(3):263-266. (In Russ.)

Views: 221


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2949-2122 (Print)
ISSN 2949-2092 (Online)