Preview

SibScript

Advanced search

INTEGRATION OF MARKETING IN THE MULTI-LEVEL MANAGEMENT SYSTEM OF TERRITORIAL-BRANCH DEVELOPMENT

Abstract

The paper proposes a new approach to comprehensive management of territories and sectors development, based on a tiered system, with the use of tools integrating marketing. Integration of marketing enables us to approach the intersection of territories and sectors development, to determine the necessary parameters of effective interaction of the subjects of management at different levels.

About the Author

I. A. Unshchikov
Interregional Distributive Grid Company of Siberia
Russian Federation
Ivan А. Unshchikov – corresponding author


References

1. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс. М.: Издательский дом Вильямс, 2007.

2. Макдональд М., Данбар Я. Сегментирование рынка: практическое руководство. М.: Дело и Сервис, 2002.

3. Реформа системы управления городской экономикой в 1998 – 2000 гг. / под ред. Н. Б. Косаревой, Р. Дж. Страйка, Г. Ю. Ветрова и др. М.: Институт экономики города, 2001. 204 с.

4. Территориальное стратегическое планирование при переходе к рыночной экономике: опыт городов России / ред. Л. Э. Лимонов, Б. С. Жихаревич, С. А. Васильев. СПб.: Леонтьевский Центр, 2003. 384 с.

5. Удачина М. Внутрирегиональные конкурентные позиции: оценка мониторинг и управление: дис. ... канд. экон. наук. Кемерово, 2004. 231 с.

6. Greenly G. E. Strategic Management. Prentice Hall. London, 1989. P. 76 – 78.


Review

For citations:


Unshchikov I.A. INTEGRATION OF MARKETING IN THE MULTI-LEVEL MANAGEMENT SYSTEM OF TERRITORIAL-BRANCH DEVELOPMENT. SibScript. 2015;(2-5):232-237. (In Russ.)

Views: 402


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2949-2122 (Print)
ISSN 2949-2092 (Online)