Preview

SibScript

Advanced search

IMPLEMENTATION OF POLITICAL MARKETING TECHNOLOGIES IN THE REGIONS OF RUSSIA

Abstract

The paper examines the stages and problems of implementing political marketing technologies in the regions of Russia. The paper identifies three stages of implementing political marketing technologies in this country. The author concludes that an integrated approach to the implementation and use of political marketing technologies is necessary in some areas of Russia.

About the Author

M. M. Kislyakov
Kemerovo Institute (branch) of Plekhanov Russian University of Economics
Russian Federation

Mikhail M. Kislyakov – Doctor of Political Sciences, Associate Professor, Professor at the Department of Humanities



References

1. Юрасова Т., Селиванова О. Предвыборная борьба и политический маркетинг // Политика. 1991. № 10.

2. Ковлер А. И. Основы политического маркетинг. М., 1993.

3. Гомеров И. Н. Архитектура выборов: маркетинговый подход. Новосибирск, 1993.

4. Морозова Е. Г. Политический маркетинг: концепции развития, модели функционирования (компаративный анализ): дис. … дра полит. наук. М., 2000.

5. Недяк И. Л. Политический маркетинг. Основы теории. СПб.: Весь мир, 2008.

6. Холодилин М. С. Проблемы становления политико-избирательного маркетинга в России: региональный аспект: автореф. дис. … канд. полит. наук. Уфа, 2007.


Review

For citations:


Kislyakov M.M. IMPLEMENTATION OF POLITICAL MARKETING TECHNOLOGIES IN THE REGIONS OF RUSSIA. SibScript. 2014;(3-1):97-100. (In Russ.)

Views: 354


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2949-2122 (Print)
ISSN 2949-2092 (Online)